1/13/2010

20-days-old pechay & 30-days-old-kangkong

Mga hulagway ni Manoy Egay

Ang kaniadtong linghod pa, karon masud-an na. Nagpangita nag tiil sa pata, hehe!



Sa 25 pa lang ka adlaw kining China LP Kangkong, kanang petsay sa tupad nga plot 15 ka adlaw pa lang. Makita sa unang piktyur nato (nga naposte sa miaging semana) nga ang petsay alang-alang pang anihon. Pero niini karong retratoha, puyra buyag, ang petsay puyde nang isagol sa lauya.



Mora lag way iban ang tangkong sa, pero sige nang hinarbesay, uy! Ang nakasubo gyog ani, usa namo ka silingan nga wa kapugong sa kaibog, hehe! Naunhan pa mi. Pero way bale, uy. Di man gyod maato. Ako pa man gani manghagad kon kinsay gusto moutan kay anugon man sad nga moguwang lang. Total, ang saha ini, mga uska semana, mautan na man pod.

2 comments:

Balitaw said...

nalingaw ko nga nagtan-aw sa imong mga tanom. padayon.

Balitaw said...

misulay ko ug tanom ug sbuyas dahon nga way yuta, mutubo ra man d ay. ako giputol ang dahon unya ang gamot ako gihumol sa tubig sa baso nga may laya nga dahon, kusog man mitubo. nalingaw ko kay kakita ko ug green bsan winter nga nakapatong lang sa bintana sa kusina:)